loadingimg

Wczytuję dane...

KOSZT PRZESYŁKI

Transport Gratis

Zakupy powyżej 199 zł przesyłka priorytetowa GRATIS

W przypadku wymiany towaru klient ponosi ponowne koszty przesyłki w wysokości 10 zł.

POCZTA POLSKA

Paczka priorytetowa - 10 zł
Przesyłka kurierska - 16 zł
Przesyłka pobraniowa - 16 zł

FORMY PŁATNOŚCI

  • Wpłata na konto
  • Przesyłka pobraniowa

DANE DO PRZELEWU

F.H. SOHO

Bożena Górnik

ul. Focha 13

26-600 Radom

Alior Bank S.A.

90 2490 0005 0000 4530 2043 7526

(W tytule płatności proszę podać nr. zamówienia)

Facebook

Regulamin

1. INFORMACJE O SPRZEDAJĄCYM:

Sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym www.soho.redcart.pl prowadzony jest przez firmę:


F.H. "SOHO" BOŻENA GÓRNIK

UL. FOCHA 13

26-600 RADOM

NIP : 796-160-51-62
REGON : 670147483


Firma Soho Buty istnieje na rynku od 2003 roku. W krótkim czasie staliśmy się jednym z liderów w handlu eleganckim obuwiem na lokalnym rynku. Oprócz sprzedaży w sklepach stacjonarnych postanowiliśmy wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów i uruchomiliśmy sprzedaż na aukcjach internetowych.

W naszej ofercie znajdziecie Państwo obuwie najlepszych producentów polskich i zagranicznych. Buty wykonane są zawsze według najnowszych światowych trendów mody, ze skór wysokiej jakości.

Wszystkie sprzedawane produkty posiadamy na miejscu, zapewniamy ekspresową wysyłkę i profesjonalną obsługę. Naszym klientom oferujemy towar świetnej jakości za rozsądną cenę.


2. ZAŁOŻENIA OGÓLNE:

  1. Ceny wszystkich towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.soho.redcart.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i są wyrażone w złotych polskich.
  2. Cena podana w sklepie internetowym www.sohobuty.pl przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez Kupującego. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.sohobuty.pl, wprowadzania nowych towarów, przeprowadzania akcji promocyjnych.
  3. Do przesyłki dołączany jest paragon fiskalny. Na życzenie Klienta wystawiamy Fakturę VAT. Jeżeli mamy wystawić fakturę, prosimy poinformować nas o tym od razu po zakupie. Prosimy o przesłanie prawidłowych i aktualnych danych do wystawienia faktury VAT.
  4. Wszystkie przedmioty na naszych aukcjach są nowe i zapakowane w oryginalne opakowania producenta.
  5. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie przez Kupującego formularza rejestracyjnego na stronie internetowej www.soho.redcart.pl danymi (imię i nazwisko, adres, e-mail, telefon) potrzebnymi do weryfikacji przez Sprzedawcę prawidłowości złożonego zamówienia i jego realizacji. Sprzedający zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku błędnie wypełnionego formularza rejestracyjnego czy w sytuacji wzbudzającej wątpliwość autentyczności podanych danych.
  6. Zamówienia na towary znajdujące się w sklepie internetowym www.sohobuty.pl można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w piątek po godz. 10.00, w sobotę, niedzielę oraz dni wolne od pracy realizowane będą w pierwszym najbliższym dniu pracującym.
  7. Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.

3. ZWROTY I WYMIANY:
  1. Kupujący może dokonać zwrotu, jak i wymiany towaru na inny model lub rozmiar dostępny w sklepie internetowym www.sohobuty.pl. 
  2.  Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Przepisów powyższej ustawy nie stosuje się do przedmiotów zakupionych i odebranych osobiście.
    W przypadku chęci odstąpienia od umowy należy przesłać na nasz adres mailowy sklep@sohobuty.pl oświadczenie o odstąpieniu od mowy awartej na odległość.
  3. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia. 
  4. W przypadku odstąpienia od umowy Klient jest zobowiązany do odesłania na własny koszt zakupionych produktów w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnionym formularzem zwrotu/wymiany dołączonym do paczki  i oryginalnym dowodem zakupu.
  5. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Prosimy o odesłanie towaru za pośrednictwem dowolnej firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej (przesyłka rejestrowana).

  6. Należność za zwrócony produkt Klient otrzyma przelewem na wskazany w oświadczeniu numer rachunku bankowego w przeciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania zwróconego produktu. Koszty odesłania produktu nie podlegają zwrotowi.

  7. Sprzedawca nie przyjmuje paczek wysłanych na jego koszt oraz paczek wysłanych za pobraniem.

  8. W przypadku wymiany towaru prosimy o wypełnienie formularza zwrotu/wymiany dołączonego do paczki lub znajdującego się pod tym linkiem:
    file:///C:/Users/Soho/Desktop/soho/formularz%20zwrotu%20dla%20klienta.html 

  9. Dodatkowo Konsument ponosi koszt przesyłki w wysokości 10 zł, które należy przelać na konto firmowe lub dołączyć do paczki. 

  10. Przed odesłaniem produktu na wymianę prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu sprawdzenia dostępności towaru na wymianę. W przypadku braku wcześniejszego kontaktu towar na wymianę może być niedostępny.

  11. Produkty na zwrot lub wymianę prosimy kierować na adres sklepu:

             F.H. SOHO BOŻENA GÓRNIK
             UL. FOCHA 13
             26-600 RADOM

4. REKLAMACJE
  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone w przepisach ustawy Kodeks Cywilny, w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu Cywilnego.
  2. Reklamacja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych i wad powstałych w wyniku niewłaściwej eksploatacji (w tym obicie, otarcie, niewłaściwe dopasowanie obuwia). Produkt z uszkodzeniami wynikłymi z niewłaściwego użytkowania i konserwacji, uszkodzenia ozdób, naturalne zużycie się obuwia, ścieranie się fleków i podeszwy, odbarwienie się wnętrza obuwia wykonanego z materiałów naturalnych.
  3. W przypadku reklamacji Klient jest zobowiązany do odesłania zakupionych produktów wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym. W celu otrzymania formularza prosimy o kontakt.
  4. Nie odbieramy zwrotów za pobraniem.
  5. Reklamacja będzie rozpatrywany na podstawie paragonu (faktury) dołączonego do sprzedanego towaru lub innego potwierdzenia płatności.
  6. Reklamacja jest realizowana do 14 dni roboczych, licząc od daty odebrania przez nas przesyłki. Zastrzegamy sobie prawo do przedłużenia terminu w szczególnych przypadkach.
  7. Informacja o decyzji reklamacyjnej wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.
  8. W przypadku zasadnej/uwzględnionej reklamacji w pierwszej kolejności następuje wymiana obuwia na nowe oraz ponowna wysyłka do Klienta.
  9. W przypadku braku towaru na wymianę, zwracamy Państwu równowartość zakupionego towaru.
  10. Nie wysyłamy pieniędzy przekazami pocztowymi.
  11. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
  • skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny. Poniższe zapisy mają charakter informacyjny i nie stanowią zobowiązania Sprzedawcy do skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów;
  • szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  • sprzedawca w niniejszym Regulaminie udostępnia łącze elektroniczne do platformy ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR stanowi m. in. źródło informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i konsumentami.
5. WYSYŁKA I PŁATNOŚCI:
  1. Wysyłki realizowane są wyłącznie na terenie Polski.
  2. Produkty wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na koncie w dni robocze (od poniedziałku do piątku).
  3. Zamówienia zostają zrealizowane maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych.
  4. Przesyłki realizujemy za pośrednictwem Poczty Polskiej.
  5. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu.
  6. W przypadku niedostępności towarów objętych zamówieniem Sprzedający poinformuje Kupującego o tym fakcie w ciągu 24 godzin od daty złożenia zamówienia (dni robocze).
  7. Koszt wysyłki pokrywany jest przez Kupującego, chyba że koszt jego zamówienia przekroczy 199 zł i jako formę dosatwy wybierze paczkę pocztową priorytetową.
  8. Koszt zwrotu towaru oraz ewentualnej wymiany towaru ponosi Klient.
  9. Po wysłaniu towaru zostaną Państwo o tym poinformowani osobnym mailem.
  10. Reklamacje uszkodzeń powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko po spisaniu PROTOKOŁU SZKODY.
  11. Klient ma prawo do sprawdzenia stanu towaru przy kurierze.
  12. Akceptujemy następujące formy płatności:
  13. zwykły przelew - (online przez Internet, na poczcie w okienku, w banku)
    przelew bankowy na konto w polskim banku - w takim wypadku Kupujący proszony jest o podanie w tytule płatności swojego imienia i nazwiska oraz numeru zamówienia; brak powyższych danych może spowodować wydłużenie czasu realizacji zamówienia lub go uniemożliwić. 
  14. Przy zakupie więcej niż jednego produktu z naszych aukcji koszty przesyłki pozostają takie same.
  15. Możliwy jest odbiór osobisty towaru po wcześniejszym uzgodnieniu terminu spotkania.
  16. Jeżeli Kupujący nie wybierze formy płatności "przy odbiorze" i płatność za zamówiony towar nie nastąpi maksymalnie w terminie 10 dni od dnia złożenia zamówienia przez Kupującego zamówienie zostanie automatycznie anulowane i nie będzie realizowane. Kupujący otrzyma od Sprzedawcy e-maila z informacją o zaistniałej sytuacji i przyczynie anulowania zamówienia.


DANE DO PRZELEWU:

F.H. SOHO

Bożena Górnik

ul. Focha 13

26-600 Radom

Alior Bank S.A. 90 2490 0005 0000 4530 2043 7526


6. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

  1.  Wszystkie zdjęcia na prezentowanych aukcjach są wykonywane przez Nasz personel i dotyczą naszej oferty. Dokładamy wszelkich starań aby prezentowane fotografie w pełni oddawały strukturę i kolor oferowanego asortymentu. Zdjęcia wykonywane są w temperaturze barwnej światła słonecznego tj. w przybliżeniu 5600°K (Kelvina). Dzięki temu zabiegowi kolorystyka produktów uzyskana na zdjęciu, odwzorowuje rzeczywisty kolor produktu. Należy jednak pamiętać o relatywizmie barw oraz o tym, że materiały/kolory różnie załamują (odbijają) światło. Proszę również wziąć poprawkę na ustawienia Państwa monitorów, które mogą różnić się od ustawień na których przygotowywane byłe fotografie w celach prezentacji produktów. Zdjęcia produktów przedstawionych na aukcjach są wyłączną własnością firmy "Soho Buty Świata". Strony z aukcjami również objęte są prawami autorskimi!
  2. Zgodnie z Dz.U.94 Nr.24 poz 83 , sprost. ; Dz.U.94.Nr.43 poz. 170 Kopiowanie, Przetwarzanie i rozpowszechnianie tych fotografii w całości lub w części bez naszej zgody JEST ZABRONIONE! Stanowi bowiem naruszenie praw autorskich i będzie zgłaszane do właściwego Sądu i administracji Allegro.
  3. Założenie konta oraz złożenie zamówienia w sklepie oznacza zaakceptowanie postanowień powyższego regulaminu.