REKLAMACJE
-
Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone w przepisach ustawy Kodeks Cywilny, w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu Cywilnego.
-
Reklamacja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, wad powstałych w wyniku niewłaściwej eksploatacji oraz konserwacji, w tym: odbarwienia powstałe w wyniku czyszczenia nieprzeznaczonym dla danego produktu środkiem, obicie, otarcie, zarysowanie, uszkodzenia ozdób, naturalne zużycie materiału; w przypadku obuwia niewłaściwe dopasowanie długości/szerokości, ścieranie się fleków i podeszwy, odbarwienie się wnętrza obuwia wykonanego z materiałów naturalnych.
-
W przypadku reklamacji Klient jest zobowiązany do odesłania zakupionych produktów wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym. W celu otrzymania formularza prosimy kliknąć TUTAJ. W przypadku problemów z pobraniem pliku prosimy o kontakt mailowy.
-
Nie odbieramy paczek za pobraniem oraz wysłanych do punktów odbioru (Orlen, Żabka, Ruch, Urząd Pocztowy) i Paczkomatu.
-
Reklamacja będzie rozpatrywany na podstawie paragonu (faktury) dołączonego do sprzedanego towaru lub innego potwierdzenia płatności.
-
Reklamacja jest realizowana do 14 dni roboczych, licząc od daty odebrania przez nas przesyłki. Zastrzegamy sobie prawo do przedłużenia terminu w szczególnych przypadkach.
-
Informacja o decyzji reklamacyjnej wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.
-
W przypadku zasadnej/uwzględnionej reklamacji, w pierwszej kolejności następuje naprawa produktu lub wymiana na nowy oraz ponowna wysyłka do Klienta.
-
W przypadku braku możliwości naprawy towaru lub braku posiadania nowego towaru na wymianę, zwracamy Państwu równowartość zakupionego towaru.
-
W przypadku zwrotu pieniędzy, dokonujemy bezpośrednio przelewu na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.
-
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
-
skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny. Poniższe zapisy mają charakter informacyjny i nie stanowią zobowiązania Sprzedawcy do skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów;
-
szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php; -
sprzedawca w niniejszym Regulaminie udostępnia łącze elektroniczne do platformy ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR stanowi m. in. źródło informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i konsumentami.
-