1. INFORMACJE O SPRZEDAJĄCYM
F.H. "SOHO" BOŻENA GÓRNIK
UL. FOCHA 13
26-600 RADOM
NIP : 796-160-51-62
REGON : 670147483
Firma Soho Buty istnieje na rynku od 2003 roku. W krótkim czasie staliśmy się jednym z liderów w handlu eleganckim obuwiem na lokalnym rynku. W naszej ofercie znajdziecie Państwo obuwie najlepszych producentów polskich i zagranicznych. Buty wykonane są zawsze według najnowszych światowych trendów mody, ze skór wysokiej jakości. Wszystkie sprzedawane produkty posiadamy na miejscu, zapewniamy ekspresową wysyłkę i profesjonalną obsługę. Naszym klientom oferujemy towar świetnej jakości za rozsądną cenę.
2. ZAŁOŻENIA OGÓLNE:
-
Ceny wszystkich towarów znajdujących się w naszej ofercie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i są wyrażone w złotych polskich.
-
Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez Kupującego. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów, przeprowadzania akcji promocyjnych.
-
Do przesyłki dołączany jest paragon fiskalny. Na życzenie Klienta wystawiamy Fakturę VAT. Jeżeli mamy wystawić fakturę, prosimy poinformować nas o tym od razu po zakupie. Prosimy o przesłanie prawidłowych i aktualnych danych do wystawienia faktury VAT.
-
Wszystkie sprzedawane przez nas przedmioty są nowe i zapakowane w oryginalne opakowania producenta.
-
Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowo złożone zamówienie wraz z danymi (imię i nazwisko, adres, e-mail, telefon) potrzebnymi do weryfikacji przez Sprzedawcę. Sprzedający zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku błędnie wypełnionego formularza rejestracyjnego czy w sytuacji wzbudzającej wątpliwość autentyczności podanych danych.
-
Zamówienia na towary znajdujące się w naszej ofercie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w piątek po godz. 13.00, w sobotę, niedzielę oraz dni wolne od pracy realizowane będą w pierwszym najbliższym dniu pracującym.
-
Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a), lit. b) i lit. f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: Rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych Osobowych lub RODO).
3. ZWROTY I WYMIANY:
-
Kupujący może dokonać zwrotu, jak i wymiany towaru na inny model lub rozmiar dostępny w naszej ofercie.
-
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia, 12 miesięcy. Przepisów powyższej ustawy nie stosuje się do przedmiotów zakupionych i odebranych osobiście. W przypadku chęci odstąpienia od umowy należy przesłać na nasz adres mailowy oświadczenie o odstąpieniu od mowy zawartej na odległość.
-
Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia.
-
W przypadku odstąpienia od umowy Klient jest zobowiązany do odesłania na własny koszt zakupionych produktów w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnionym formularzem zwrotu/wymiany dołączonym do paczki i oryginalnym dowodem zakupu. Formularz można także pobrać TUTAJ.
-
Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Prosimy o odesłanie towaru za pośrednictwem dowolnej firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej (przesyłka rejestrowana).
-
Należność za zwrócony produkt Klient otrzyma przelewem na wskazany w oświadczeniu numer rachunku bankowego w przeciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania zwróconego produktu.
-
Sprzedawca nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem, a także do punktów odbioru (Orlen, Żabka, Ruch, Urząd Pocztowy, Paczkomat).
-
W przypadku wymiany towaru prosimy o wypełnienie formularza zwrotu/wymiany dołączonego do paczki lub o pobranie go TUTAJ.
-
Dodatkowo przy wymianie Konsument ponosi koszt przesyłki w wysokości 10 zł, które należy przelać na konto firmowe lub dołączyć do paczki.
-
Przed odesłaniem produktu na wymianę prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu sprawdzenia dostępności towaru na wymianę. W przypadku braku wcześniejszego kontaktu towar na wymianę może być niedostępny.
-
Produkty na zwrot lub wymianę prosimy kierować na adres sklepu:
F.H. "SOHO" BOŻENA GÓRNIK
UL. FOCHA 13
26-600 RADOM
4. REKLAMACJE
-
Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone w przepisach ustawy Kodeks Cywilny, w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu Cywilnego.
-
Reklamacja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, wad powstałych w wyniku niewłaściwej eksploatacji oraz konserwacji, w tym: odbarwienia powstałe w wyniku czyszczenia nieprzeznaczonym dla danego produktu środkiem, obicie, otarcie, zarysowanie, uszkodzenia ozdób, naturalne zużycie materiału; w przypadku obuwia niewłaściwe dopasowanie długości/szerokości, ścieranie się fleków i podeszwy, odbarwienie się wnętrza obuwia wykonanego z materiałów naturalnych.
-
W przypadku reklamacji Klient jest zobowiązany do odesłania uszkodzonego produktu wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym. W celu otrzymania formularza prosimy kliknąć TUTAJ. W przypadku problemów z pobraniem pliku prosimy o kontakt mailowy.
-
Nie odbieramy paczek za pobraniem oraz wysłanych do punktów odbioru (Orlen, Żabka, Ruch, Urząd Pocztowy) i Paczkomatu.
-
Reklamacja będzie rozpatrywany na podstawie paragonu (faktury) dołączonego do sprzedanego towaru lub innego potwierdzenia płatności.
-
Reklamacja jest realizowana do 14 dni roboczych, licząc od daty odebrania przez nas przesyłki. Zastrzegamy sobie prawo do przedłużenia terminu w szczególnych przypadkach.
-
Informacja o decyzji reklamacyjnej wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.
-
W przypadku zasadnej/uwzględnionej reklamacji, w pierwszej kolejności następuje naprawa produktu lub wymiana na nowy oraz ponowna wysyłka do Klienta.
-
W przypadku braku możliwości naprawy towaru lub braku posiadania nowego towaru na wymianę, zwracamy Państwu równowartość zakupionego towaru.
-
W przypadku zwrotu pieniędzy, dokonujemy bezpośrednio przelewu na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.
-
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
-
skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny. Poniższe zapisy mają charakter informacyjny i nie stanowią zobowiązania Sprzedawcy do skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów;
-
szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. -
sprzedawca w niniejszym Regulaminie udostępnia łącze elektroniczne do platformy ODR:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR stanowi m. in. źródło informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i konsumentami.
-
5. WYSYŁKA I PŁATNOŚCI:
-
Wysyłki realizowane są wyłącznie na terenie Polski.
-
Produkty wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na koncie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) bądź wyborze przez Klienta płatności przy odbiorze.
-
Zamówienia zostają zrealizowane maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.
-
Przesyłki realizujemy za pośrednictwem Poczty Polskiej (Pocztex) oraz firmy InPost.
-
W przypadku niedostępności towarów objętych zamówieniem, z przyczyn od nas niezależnych, Sprzedający poinformuje Kupującego o tym fakcie w ciągu 24 godzin od daty złożenia zamówienia (dni robocze).
-
Koszt wysyłki pokrywany jest przez Kupującego, chyba że koszt jego zamówienia przekroczy 169 zł i jako formę dostawy wybierze paczkę pocztową priorytetową po przedpłacie na konto lub odbiór w punkcie (Żabka, Orlen).
-
Koszt zwrotu towaru oraz ewentualnej wymiany towaru ponosi Klient.
-
Po wysłaniu towaru zostaną Państwo o tym poinformowani osobnym mailem.
-
Akceptujemy następujące formy płatności:
-
gotówka - wyłącznie przy odbiorze osobistym zamówienia w siedzibie naszej firmy
-
pobranie
-
przelew bankowy na konto w polskim banku - w takim wypadku Kupujący proszony jest o podanie w tytule płatności swojego imienia i nazwiska oraz numeru zamówienia; brak powyższych danych może spowodować wydłużenie czasu realizacji zamówienia lub go uniemożliwić
-
płatność za pośrednictwem PayU.
-
-
Koszt i czas dostawy:
-
odbiór osobisty - po wcześniejszym uzgodnieniu terminu spotkania; przy braku kontaktu po upłynięciu 7 dni zamówienie zostanie anulowane; zamówienie można opłacić przelewem na konto lub przy odbiorze (możliwość opłacenia zamówienia wyłącznie gotówką);
ADRES ODBIORU OSOBISTEGO
Sklep Buty Świata
ul. Focha 13
26-600 Radom
Pn-Pt w godz. 10-18; Sob. w godz. 10-14 -
pobranie (Kurier 48)- czas dostawy od momentu nadania przesyłki wynosi 48h - 18 zł
-
paczka pocztowa priorytetowa po przedpłacie na konto (Kurier 48)- czas dostawy od momentu nadania przesyłki wynosi 48h - 10 zł
-
odbiór w punkcie (Żabka, Orlen)- czas dostawy od momentu nadania przesyłki wynosi 72h - 10 zł.
- kurier InPost - czas dostawy od momentu nadania 48h - 10 zł
- kurier InPost pobranie - czas dostawy od momentu nadania 48h - 14zł.
-
-
Reklamacje uszkodzeń powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko po spisaniu PROTOKOŁU SZKODY.
-
Przy zakupie więcej niż jednego produktu, koszty przesyłki pozostają takie same.
-
Jeżeli Kupujący nie wybierze formy płatności "przy odbiorze" i płatność za zamówiony towar nie nastąpi maksymalnie w terminie 7 dni od dnia złożenia zamówienia przez Kupującego, zamówienie zostanie automatycznie anulowane i nie będzie realizowane. Kupujący otrzyma od Sprzedawcy e-maila z informacją o zaistniałej sytuacji.
6. WARUNKU KORZYSTANIA Z BONU KWOTOWEGO (20 zł, 50 zł, 100 zł, 200 zł)
-
Bon można wykorzystać jedynie za pośrednictwem sklepu internetowego www.sohobuty.pl
-
Bon obejmuje produkty nieprzecenione znajdujące się w ofercie sklepu.
- Bony umożliwiają skorzystanie z kuponów kwotowych o wartości:
20 zł - dla zamówień powyżej 199 zł;
50 zł - dla zamówień powyżej 499 zł;
100 zł - dla zamówień powyżej 999 zł;
200 zł - dla zamówień powyżej 1899 zł.
-
Aby skorzystać z bonu kwotowego należy podczas składania zamówienia wpisać w koszyku kod rabatowy przypisany do odpowiedniej kwoty i zatwierdzić go przyciskiem DODAJ.
-
Kwoty z bonów nie łączą się ze sobą - podczas składania jednego zamówienia możesz wykorzystać tylko jeden bon.
-
Każdy bon można wykorzystać tylko raz.
-
Bony nie łączą się z pozostałymi promocjami.
-
Bony nie obejmują kosztów dostawy.
-
Bonów nie można spieniężyć.
-
Bony można wykorzystać najpóźniej do 31.08.2020r. (obejmuje datę złożenia zamówienia).
7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
-
Wszystkie zdjęcia na prezentowanych aukcjach są wykonywane przez Nasz personel i dotyczą naszej oferty. Dokładamy wszelkich starań aby prezentowane fotografie w pełni oddawały strukturę i kolor oferowanego asortymentu. Zdjęcia wykonywane są w temperaturze barwnej światła słonecznego tj. w przybliżeniu 5600°K (Kelvina). Dzięki temu zabiegowi kolorystyka produktów uzyskana na zdjęciu, odwzorowuje rzeczywisty kolor produktu. Należy jednak pamiętać o relatywizmie barw oraz o tym, że materiały/kolory różnie załamują (odbijają) światło. Proszę również wziąć poprawkę na ustawienia Państwa monitorów, które mogą różnić się od ustawień na których przygotowywane byłe fotografie w celach prezentacji produktów. Zdjęcia produktów przedstawionych na aukcjach są wyłączną własnością firmy SOHO. Strony z aukcjami również objęte są prawami autorskimi!
-
Zgodnie z Dz.U.94 Nr.24 poz 83 , sprost. ; Dz.U.94.Nr.43 poz. 170 Kopiowanie, Przetwarzanie i rozpowszechnianie tych fotografii w całości lub w części bez naszej zgody JEST ZABRONIONE! Stanowi bowiem naruszenie praw autorskich i będzie zgłaszane do właściwego Sądu i administracji Allegro.
-
Założenie konta i/lub złożenie zamówienia w sklepie oznacza zaakceptowanie postanowień powyższego regulaminu.